עורך דין לענייני משפחה בירושלים

עורך דין לענייני משפחה הוא עורך דין אשר מתמחה בדיני משפחה שזהו תחום רחב ביותר אשר כולל מגוון נושאים שונים לרבות: מזונות, הורות משותפת, משמורות, תביעות גירושין, תביעות רכוש, צווי מניעה, צווי הגנה, צווי ירושה ועוד. מדובר ללא ספק על תחום מורכב ביותר אשר דורש טיפול מאוד יומיומי ואינטנסיבי אשר כרוך לא פעם ממש בדיני נפשות. עורך דין לענייני משפחה בירושלים אשר עוסק בתחום המדובר נדרש לטפל בלא מעט עניינים חשובים ובוערים לרבות: צווי מניעה, צווי הגנה, בקשות לצווי עיקול, בקשות לצווי יציאה מהארץ ועוד. אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין דיני משפחה חשוב מאוד לבחור את הטוב ביותר שבהם.

דיני משפחה- מה חשוב לדעת?

כל ענייני המשפחה הם עניינים אשר דנים בהם בבית המשפט לענייני משפחה. יחד עם זאת, נושא הנישואין והגירושין הם בסמכות הבלעדית של בית הדין הרבני. עורך דין לענייני משפחה צריך לטפל בכל מקרה מתוך הבנה מלאה בכל דיני המשפחה העומדים על הפרק. מכיוון שמדובר על תחום רגיש, מצופה שעורך הדין ידריך את הלקוח שלו לראות את העיקר בכל מקרה ולהימנע מהגשת בקשות שונות שלא תורמות להשגת המטרה הגדולה. מעבר לכך עורך הדין אשר פועל בתחום חייב להכיר בצורה הטובה ביותר את כל דיני המשפחה וזאת בכדי להעניק ייצוג הולם וראי לכל אדם שהוא מייצג ולא משנה באיזה עניין מדובר. אין ספק שלא כדאי לבחור כל עורך דין באשר הוא עבור ליווי וסיוע בתחום זה ועל כן, אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין לענייני משפחה בירושלים, חשוב שתדעו כיצד לבחור אותו בצורה נכונה.

כיצד תבחרו עורך דין לענייני משפחה בירושלים?

כאשר אתם מחפשים עורך דין לענייני משפחה בירושלים, הרי שחשוב ביותר שתבדקו כמה שנים עורך הדין עוסק בתחום, האם מדובר על עורך דין מקצועי ומנוסה, האם עורך הדין ייצג לא מעט לקוחות אשר יכולים להעיד על כך כי מדובר על עורך דין איכותי ביותר אשר סייע להם רבות והשיג עבורם את הטוב ביותר בכל הליך ייצוג משפטי או בכל הליך אחר הנוגע לתחום דיני משפחה. GEM משרד עורכי דין כולל עורכי דין בעלי ניסיון ומומחיות בנושא דיני משפחה המעניקים ללקוחות ייצוג וליווי באופן המקצועי ביותר.

עורך דין משפחה בירושלים

לעורך דין דיני משפחה יש תפקידים מאוד חשובים והוא מציע לא מעט שירותים שיכולה להיות להם השפעה מהותית ביותר על העתיד של רבים שפונים אליו. לא פעם הוא יכול להשפיע גם על עתיד הקשר של האדם שפונה אליו עם בני משפחתו ועל כן, אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין משפחה בירושלים, כדאי מאוד שתבינו כיצד לבחור אותו בצורה הטובה יותר.

מהי הכשרתו של עורך דין דיני משפחה?

עורך דין דיני משפחה הוא עורך דין אשר בחר להתמחות בתחום זה במסגרת לימודי המשפטים שלו. לאחר שהוא סיים את תקופת ההתמחות שלו בצורה מוצלחת וכן עבר את מבחני הלשכה וקיבל את הרישיון הרלוונטי, הוא החל לעבוד באופן פעיל בתחום המדובר ועסק בכל הדינים הנוגעים לתחום זה ולכל המקרים אשר קשורים לדיני משפחה. לא מעט עורכי דין בוחרים אחרי מספר שנות עבודה בתחום המדובר לפתוח משרד משל עצמם אשר במסגרתו הם מציעים את שירותיהם בתחום דיני המשפחה ללקוחות שלהם. עורך דין לענייני משפחה עוסק במגוון תחומים שונים שכולם עוסקים בענייני משפחה. הוא מטפל בתיקי גירושין, עורך הסכמי ממון, עורך צוואות וירושות, עוסק בתחום של אפוטרופסות ואימוץ ועוד. אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין משפחה בירושלים עבור ייצוג או ליווי בסוגייה הקשורה לאחד מהנושאים המדוברים, כדאי מאוד שתבחרו אותו בצורה נכונה.

כיצד בוחרים עורך דין משפחה בירושלים?

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין משפחה בירושלים, חשוב מאוד שתדעו מה עליכם לבדוק טרם אתם בוחרים בו: בדקו כמה שנים עוסק עורך הדין בתחום הזה, האם יש לו משרד פרטי משלו או שהוא עוסק בתחום כשכיר במשרד או כשותף. כמובן שחשוב מאוד לבדוק האם עורך הדין הוא מומלץ בתחום והאם הוא בעל מוניטין, האם הוא בעל ניסיון רחב היקף והאם הוא יודע כיצד להתמודד עם סוגיות שונות אשר נוגעות לתחום דיני משפחה. רק לאחר שתבדקו את כלל הפרמטרים המדוברים תוכלו לקבל החלטה לגבי עורך הדין שיוכל לסייע לכם בצורה הטובה ביותר. GEM משרד עורכי דין מתמחה בכל הנושאים הקשורים לתחום: גירושין, צוואות וירושות, הסכמי ממון ועוד.

עורך דין גירושין בירושלים

סכסוכים בין בני זוג נשואים יכולים להגיע למצבים מאוד לא נעימים והם יכולים לגרום לקבלת החלטות לא נכונות וגם הרסניות. במצבים מעין אלה חשוב מאוד לקבל החלטות אשר ישפיעו לשנים רבות. לכן, במידה ואתם מגיעים למצב וצריכים להגיע להחלטות שונות אשר נוגעות לגירושין, מזונות ומשמורת ילדים, חשוב מאוד להיעזר בשירותיו של עורך דין גירושין מקצועי ומנוסה. אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין גירושין בירושלים, GEM משרד עורכי דין כולל עורכי דין שזהו תחום התמחותם וחלקם יכולים גם לשמש כמגשרים ולסייע ללקוחות רבים בתקופה  לא פשוטה בחייהם.

למה צריך את שירותיו של עורך דין גירושין?

עורך דין גירושין בירושלים יסייע לכם בכל הנוגע להליך גירושין. עורך דין מעין זה מייצג לא מעט לקוחות במקרים אשר יש צורך להגיע לדיונים בבית המשפט. עורך דין מעין זה עוסק בתחומים שונים לרבות: ניהול תיקים של גירושין אשר כוללים חלוקת רכוש בין בני הזוג, מזונות ילדים, משמורות ילדים, מזונות אישה ועוד. הוא עוסק בתחום של עריכת הסכמי ממון, גישור בהתאם לצרכים של בני הזוג, משא ומתן ביניהם, הסכמי ממון לפני הנישואין ועוד. מעבר לכך הוא עוסק בתחום של ניהול הון משפחתי הכולל הגנה על נכסים משפחתיים, ניהול של תיקים כלכליים הנוגעים לסכסוכים משפחתיים, טיפול בסכסוכים של חברות ועסקים משפחתיות, ייעוץ מיסוי ונאמנויות ועוד. אין ספק כי מדובר על עורך דין חשוב מאוד ועל כן, יש לבחור אותו בצורה נכונה.

כיצד תבחרו נכון עורך דין גירושין בירושלים?

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין גירושין בירושלים, חשוב מאוד שתשימו דגש על כמה פרמטרים חשובים שיסייעו לכם לבחור את עורך הדין. ראשית כל, חשוב מאוד שתבדקו כמה ידע יש לו בתחום המדובר. הוא חייב להיות עורך דין בעל ידע רחב היקף בתחומים השונים הנוגעים לגירושין.  מעבר לכך, כדאי מאוד לבחור בעורך דין אשר המיקום שלו קרוב באופן יחסי למקום המגורים שלכם. מעבר לכך, חשוב ביותר שהוא יהיה אמפתי למצב שלכם, יגלה הבנה ורגישות כלפי הלקוחות ויבין את המורכבות שבעניין. מעבר לכך, חשוב מאוד לבחור גם באיש מקצוע שידוע גם כמגשר שכן לא פעם ענייני גירושין יכולים להסתיים בגישור. גם האינטראקציה ביניכם לבין עורך הדין מהווה דבר חשוב מאוד ועל כן, כדאי מאוד שתיפגשו אתו ותבדקו האם אתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו והאם יש חיבור ביניכם.

השאירו פרטים עכשיו
ונחזור אליכם בהקדם!

עוד בנושא

ייצוג נפגע עבירה

בתיק פרו בונו (התנדבות)- עו"ד גולן ייצג לקוח חסר ישע כייצוג נפגע עבירה באירוע קשה כאשר בן מיעוטים התחזה לשוטר צילם, השפיל וביזה את החס ישע. לאחר ליווי משפטי צמוד של נפגע העבירה לאורך כל ההליך

קרא עוד »

הסדר טיעון מקל על סחר בסמים

למשרדנו הגיע לקוח שנעצר בביתו בחשד לסחר בסמים מסוכנים מסוג קוקאין ועוד. נמצא בדירתו כמות גדולה של סם מסוג קוקאין, משקל ואביזרים נוספים כאשר הסמים מחולקים. עו"ד גולן הצליח להגיע להסדר טיעון מקל מאוד של

קרא עוד »

עסקת טיעון ללא הרשאה

אדם נעצר לאחר שהסיע מס' שוהים בלתי חוקיים. הלקוח עובד מדינה ועל כן הרשעה תגרום לו לנזק גדול מאוד ולא יוכל לשוב לעבודתו כעובד מדינה. לאחר מאמצים רבים עו"ד רועי גולן הצליח להגיע להסכמה עם יחידת

קרא עוד »

שחרור ממעצר על עבירת סמים

אדם נעצר לאחר שנתפס בדירתו למעלה מ-300 שתילים של קנאביס במעבדה מאובזרת. לאחר חקירה קצרה של עו"ד רועי גולן בדיון הראשון בהארכת מעצרו, הלקוח שוחרר לביתו לחמישה ימי מעצר בית בלבד.

קרא עוד »

עלילת שווא במשפט גירושין

אישה הגישה צו הגנה נגד בעלה במהלך הליך גירושין, טענה על אלימות קשה מצדו. עו"ד רועי גולן הצליח להוכיח שהאישה עושה שימוש לרעה בהליך משפטי והעלילה עלילות שווא. בית המשפט דחה את בקשת האישה וחייב אותה

קרא עוד »

פיצוי לאחר תאונת דרכים

לקוחה שעברה תאונת דרכים פנתה למשרדינו, מחלקת נזיקין ליוו אותה משפטית במשך כשנתיים והצליחו להגיע להסכם פשרה גבוה מאוד בתיק בסך 2,200,000 ש"ח.  

קרא עוד »

״עיקולים בטרם מתן אזהרה״

אין בעל עסק שלא חייבים לו כסף. אם זה לקוחות שהחליטו לא לשלם, צ׳ק שחזר לאיזה ספק שלקח סחורה. למה לכם להתעסק עם זה ?? בשביל זה אנחנו פה ויודעים כיצד לפעול בכל הכלים העומדים

קרא עוד »

גביית חובות

נושאים של תשלומים וחובות עלולים להיות הפכפכים, לא תמיד אפשר לסמוך על כל אדם עם הכסף שלכם ולעיתים, לקוחות או חייבים אחרים מסוגלים להתחמק מהתשלום המגיע לכם. חובות כאלו יכולים גם להיות הרסניים ולהשפיע רבות

קרא עוד »
דילוג לתוכן